- Produkty posiadają reklamację producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji produktów widnieje na stronach sklepu. Klient może przeprowadzić procedurę reklamacyjną za pośrednictwem Sprzedającego.
- Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy: ul. Rynek 1, 44-200 Rybnik.
- Składając reklamacje należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym.
- Usługodawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego
z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, chyba, że naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględniania się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa
z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedażny konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego).
- Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności Towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.